LDR | | 01673nam 2200229 i 4500 |
001 | | n 20110804135148001402 |
005 | | 2011-08-04 |
008 | | 110428s2011 pl j |000 p pol c |
020 | _ _ | a 9788376721286 |
040 | _ _ | a KR U/MSo c KR U/MSo d KR U/ES d WA B |
100 | 1 _ | a Szymeczko, Kazimierz d (1965- ). 1 n 99048134 |
245 | 1 0 | a Czworo i kości / c Kazimierz Szymeczko. |
260 | _ _ | a Łódź : b Wydawnictwo Literatura, c 2011. |
300 | _ _ | a 126, [1] s. ; c 22 cm. |
490 | 1 _ | a Plus Minus 16 |
655 | _ 7 | a Powieść młodzieżowa polska y 21 w. 2 JHP BN |
830 | _ 0 | a Plus Minus 16 |
910 | _ _ | a Powieść przygodowa - dla młodzieży a Powieść obyczajowa - dla młodzieży a Gry RPG - powieść |
920 | _ _ | a 978-83-7672-128-6 |
970 | _ _ | a Popołudniami czwórka przyjaciół zanurza się w świat wiedźm, dzielnych wojowników i ogrów. Uwielbiają gry RPG, dzięki nim świat nie jest taki szary. Kiedy wychowawca każe im wciągnąć do paczki fana gier komputerowych, nie będą zachwyceni. Zadanie powiązane z realnym światem okazuje się trudniejsze niż "zabić smoka i uwolnić księżniczkę". Świat gier wyobraźni, który miał być miejscem rozrywki lub ucieczki, okazuje się pułapką. Czy to gry są złe, czy to raczej między ludźmi zrobiło się ostatnio nieciekawie? |
980 | _ _ | a 821.162.1-93 |