LDR | | 02100nam|a2200289|i|4500 |
001 | | n 20131029084242028956 |
005 | | 2013-10-29 |
008 | | 131005s2013 pl ||||| |||||000|||pol d |
020 | _ _ | a 9788301174262 |
040 | _ _ | a WAW BIAŁ 20 |
041 | 0 _ | a pol h eng |
100 | 1 _ | a Dix, Paul. |
245 | 1 0 | a Jak modelować zachowania uczniów i zarządzać klasą : b Wskazówki dla nauczycieli / c Paul Dix ; przekł. [z ang.] Sylwia Pikiel. |
246 | 1 _ | a Essential Guide to Taking Care of Behaviour i Tyt. oryg.: |
260 | _ _ | a Warszawa : b Wydawnictwo Naukowe PWN, c 2013. |
960 | _ _ | b PWN |
300 | _ _ | a XV, [1], 212, [1] s. : b il. ; c 24 cm. |
490 | 1 _ | a Seria z Sówką |
504 | _ _ | a Bibliogr. s. 212-213. |
650 | _ 7 | a Nauczyciele x a uczniowie 2 JHP BN |
650 | _ 7 | a Uczniowie x wychowanie 2 JHP BN |
700 | 1 _ | a Pikiel, Sylwia. e Tł. 1 n 99004533 |
830 | _ 0 | a Seria z Sówką - Wydawnictwo Naukowe PWN |
920 | _ _ | a 978-83-01-17426-2 |
970 | _ _ | a Praktyczne wskazówki, jak nawiązać dobry kontakt z uczniami i stworzyć dobry klimat do pracy. |
980 | _ _ | a 37.091.2-057.16 |