KATALOG BIBLIOTEKI W KONSTANCINIE-JEZIORNIE

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Uczeń z zespołem Aspergera : praktyczne wskazówki dla nauczyciela
LDR
02559nam a2200253 i 4500
001
n 20140905130202052487
005
20140905130202.0
008
140602s2014 pl |000 0 pol
020
_ _
a 9788378505181
040
_ _
a WA N c WA N
100
1 _
a Święcicka, Joanna c (pedagogika). 1 n 2010116982
245
1 0
a Uczeń z zespołem Aspergera : b praktyczne wskazówki dla nauczyciela / c Joanna Święcicka.
250
_ _
a Wyd. 3.
260
_ _
a Kraków : b Oficyna Wydawnicza "Impuls", c 2014.
960
_ _
b Impuls
300
_ _
a 50 s. ; c 24 cm.
650
_ 4
a Dziecko z zespołem Aspergera x rehabilitacja 2 JHP BN
650
_ 4
a Zespół Aspergera 2 JHP BN
655
_ 4
a Poradniki dla nauczycieli 2 JHP BN
710
2 _
a Oficyna Wydawnicza Impuls, Wojciech Śliwerski.
920
_ _
a 978-83-7850-518-1
970
_ _
a Publikacja ma charakter poradnika zawierającego konkretne, bardzo proste i przejrzyście sformułowane wskazówki dotyczące pracy z dzieckiem z zespołem Aspergera. Jest skierowana do wszystkich nauczycieli, zwłaszcza szkół ogólnodostępnych, ale i integracyjnych lub specjalnych, którym przyszło pracować z tym jakże fascynującym, wymagającym, zaskakującym, inteligentnym, ale i czasami trudnym dzieckiem. Odbiorcami mogą być również inni specjaliści: pedagodzy, psycholodzy i logopedzi, którzy nie mają do czynienia na co dzień z dzieckiem cierpiącym na zaburzenie ze spektrum autyzmu, ale są ciekawi, jak ono funkcjonuje. Odbiorcami mogą być również rodzice dziecka ze zdiagnozowanym zespołem Aspergera, którzy potrzebują konkretnego pokierowania i wsparcia. Oprócz typowej charakterystyki i sposobów funkcjonowania ucznia cierpiącego na zespół Aspergera zaprezentowane są w tej książeczce osiowe objawy tego zaburzenia z kręgi autyzmu oraz metody terapii. Książeczka jest zatem próbą zainteresowania środowisk nauczycielskich problemami tej grupy uczniów. Termin zespołu Aspergera w ciągu ostatnich kilku lat stał się tematem niezmiernie modnym i głośnym. Należy spodziewać się, że dzieci ze diagnozowanym zespołem Aspergera będzie systematyczne przybywać, jeżeli już tak się nie dzieje. Dlatego wiedza nauczycieli i innych specjalistów z tego zakresu musi się poszerzać, ponieważ dobrze funkcjonujące dziecko dotknięte tym zaburzeniem nie musi trafić do szkoły integracyjnej czy specjalnej, ale do zwykłej szkoły masowej, może właśnie, drogi nauczycielu, do twojej klasy. Autorka
980
_ _
a 616.896

Pobierz rekord w formacie ISO2709