KATALOG BIBLIOTEKI W KONSTANCINIE-JEZIORNIE

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Traf w sedno : jak mówić, aby przekonać
Tyt. oryg.: "Pitch perfect : how to say it right the first time, every time".
"Jak mówić, aby przekonać "
Tyt. grzbiet.: "Traf w sedno ".

LDR
03300nam||2200337|||450|
001
n 20150129144842076072
005
20150129144841.0
008
141208s2014||||pl||||||||||||000|||pol|d
020
_ _
a 9788377465172
020
_ _
a 9788377468371
040
_ _
a Ł U/mn c Ł U/mn d Ł U/ew d GD U/AEKs d WAR_BIA
041
1 _
a pol h eng
100
1 _
a McGowan, Bill.
245
1 0
a Traf w sedno : b jak mówić, aby przekonać / c Bill McGowan, Alisa Bowman ; przekł. [z ang.] Bartosz Sałbut.
246
1 _
a Pitch perfect : b how to say it right the first time, every time i Tyt. oryg.:
246
3 0
a Jak mówić, aby przekonać
246
1 8
a Traf w sedno i Tyt. grzbiet.:
260
_ _
a Warszawa : b MT Biznes, c 2014.
960
_ _
b MT Biznes
300
_ _
a 278 s. : b il. ; c 24 cm.
650
_ 7
a Komunikacja interpersonalna 2 JHP BN
650
_ 7
a Prezentacje i wystąpienia 2 JHP BN
650
_ 7
a Psychologia 2 JHP BN
655
_ 7
a Poradniki 2 JHP BN
700
1 _
a Bowman, Alisa. e Aut. 1 n 2011145416
700
1 _
a Sałbut, Bartosz. e Tł. 1 n 2006150997
710
2 _
a MT Biznes. 1 n 2012028783
920
_ _
a 978-83-7746-837-1
970
_ _
a SPRAWNA, PEWNA I SKUTECZNA KOMUNIKACJA. Czy zdarzyło ci się żałować: "dlaczego wtedy tego nie powiedziałem?", "dlaczego nie zareagowałem w taki sposób?". Czy zastanawiasz się, co by się stało, gdybyś w pewnych sytuacjach powiedział coś innego bądź w inny sposób? Być może sfinalizowałbyś transakcję, dostał awans lub kupił samochód? W przełomowych chwilach naszego życia słowa liczą się często w równym stopniu jak czyny. Powiedzieć stosowną rzecz, adekwatnym tonem, w odpowiednim momencie - często to właśnie od tego zależy sukces. Takie chwile zdarzają się zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Bill McGowan, wybitny ekspert ds. mediów, w książce Traf w sedno wyjaśnia strategie przekazywania skutecznych komunikatów. Przedstawia w tym celu siedem zasad, a wśród nich: Zasadę Scorcese: Wykorzystaj element wizualny, by przykuć uwagę odbiorców. Zostań reżyserem filmu, który będzie się rozgrywać w wyobraźni twojego słuchacza. Zasada niesiedzenia na ogonie: Unikaj werbalnych stłuczek i zawodowych katastrof, utrzymując bezpieczną odległość konwersacyjną od rozmówcy. W razie wątpliwości przestań mówić i zacznij słuchać. Zasada sosu do makaronu: Walcz z nudą, maksymalnie skracając swoje przesłanie. Zadbaj o to, aby przekaz był z jednej strony możliwie krótki, z drugiej zaś maksymalnie treściwy. Dzięki książce Traf w sedno dowiesz się, jak unikać komunikacyjnych pułapek. Siedem zasad przekonywania to bardzo skuteczne rady, które łatwo sobie przyswoić, łatwo wdrożyć i łatwo biegle opanować. Dzięki nim zaczniesz się posługiwać właściwym językiem - zarówno na poziomie werbalnym, jak i niewerbalnym- to natomiast spowoduje, że będziesz bardziej pewny siebie, bardziej zdecydowany i skuteczniejszy. Będziesz potrafił wzbudzić zainteresowanie odbiorcy i trafić do niego z przesłaniem, które na długo pozostanie w jego pamięci.
980
_ _
a 316.77

Pobierz rekord w formacie ISO2709