LDR | | 02013nam|a2200289|i|4500 |
001 | | n 20160209112525070555 |
005 | | 20160209112525.0 |
008 | | 160205s2015||||pl|a|||g|f||||000|0|pol|| |
020 | _ _ | a 9788364203589 |
040 | _ _ | a WA N c WA N d PIA_K-J |
100 | 1 _ | a Chamera-Nowak, Agnieszka d (1968- ) |
245 | 1 0 | a Bajka jak lekarstwo : b zastosowanie bajkoterapii w terapii pedagogicznej / c Agnieszka Chamera-Nowak, Lidia Ippoldt. |
260 | _ _ | a Warszawa : b Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, c 2015. |
960 | _ _ | b Wydawnictwo SBP |
300 | _ _ | a 99, [1] s. : b il. kolor. ; c 21 cm. |
490 | 1 _ | a Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; v 26 |
504 | _ _ | a Bibliogr. s. 93-95. |
648 | _ 4 | a 2001- |
650 | _ 4 | a Bajkoterapia |
655 | _ 4 | a Scenariusze zajęć dla przedszkoli |
700 | 1 _ | a Ippoldt, Lidia. 1 n 98013348 |
710 | 2 _ | a Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich. |
830 | _ 0 | a Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; v 26 |
920 | _ _ | a 978-83-64203-58-9 |
970 | _ _ | a Książka teoretycznie i praktycznie przybliża nam problemy związane z wykorzystaniem bajkoterapii w pracy wychowawczej z grupą. Dostajemy konkretne rady jak wstępnie przygotować zajęcia i jak je zorganizować. Szczegółowo scharakteryzowano uczestników procesu bajkoterapeutycznego - dzieci (zwracając szczególną uwagę na dzieci z trudnościami adaptacyjnymi, przewlekle chore i niepełnosprawne intelektualnie) i rodziców. Poruszono również kwestie związane z cechami osobowościowymi i umiejętnościami nauczyciela terapeuty. W książce zamieszczono także konkretne pomysły na pracę z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Po lekturze książki nie pozostaje nic innego jak zacząć prowadzić zajęcia z dziećmi, dzięki którym będą budować własne zasoby osobiste i uzyskają wsparcie w "trudnych" sytuacjach. |
980 | _ _ | a 615.851:028 |