KATALOG BIBLIOTEKI W KONSTANCINIE-JEZIORNIE

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Bawimy się, programując w Scratchu : nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Tytuł oryginału: "Scratch programming playground, ".

LDR
01136cam|a2200301|i|4500
001
n 20140924134157070555
005
2018-01-15
008
180115s2017 pl a |001 0 pol
020
_ _
a 9788301196462
040
_ _
a WA N c WA N d PIA_K-J
041
1 _
a pol h eng
100
1 _
a Sweigart, Al.
245
1 0
a Bawimy się, programując w Scratchu : b nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier / c Al Sweigart ; [przekład Maciej Baranowski i Witold Sikorski].
246
1 _
a Scratch programming playground, i Tytuł oryginału:
260
_ _
a Warszawa : b Wydawnictwo Naukowe PWN, c 2017.
300
_ _
a XXIII, [1], 262 strony : b ilustracje ; c 23 cm.
500
_ _
a Na książce także ISBN oryginału.
504
_ _
a Indeks.
650
_ 4
a Gry komputerowe
650
_ 4
a Języki programowania
650
_ 4
a Scratch
655
_ 4
a Poradnik
700
1 _
a Baranowski, Maciej c (tłumacz). e Tłumaczenie.
700
1 _
a Sikorski, Witold c (informatyk). e Tłumaczenie.
710
2 _
a Wydawnictwo Naukowe PWN.
920
_ _
a 978-83-01-19646-2
980
_ _
a 004.438

Pobierz rekord w formacie ISO2709