LDR | | 01136cam|a2200301|i|4500 |
001 | | n 20140924134157070555 |
005 | | 2018-01-15 |
008 | | 180115s2017 pl a |001 0 pol |
020 | _ _ | a 9788301196462 |
040 | _ _ | a WA N c WA N d PIA_K-J |
041 | 1 _ | a pol h eng |
100 | 1 _ | a Sweigart, Al. |
245 | 1 0 | a Bawimy się, programując w Scratchu : b nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier / c Al Sweigart ; [przekład Maciej Baranowski i Witold Sikorski]. |
246 | 1 _ | a Scratch programming playground, i Tytuł oryginału: |
260 | _ _ | a Warszawa : b Wydawnictwo Naukowe PWN, c 2017. |
300 | _ _ | a XXIII, [1], 262 strony : b ilustracje ; c 23 cm. |
500 | _ _ | a Na książce także ISBN oryginału. |
504 | _ _ | a Indeks. |
650 | _ 4 | a Gry komputerowe |
650 | _ 4 | a Języki programowania |
650 | _ 4 | a Scratch |
655 | _ 4 | a Poradnik |
700 | 1 _ | a Baranowski, Maciej c (tłumacz). e Tłumaczenie. |
700 | 1 _ | a Sikorski, Witold c (informatyk). e Tłumaczenie. |
710 | 2 _ | a Wydawnictwo Naukowe PWN. |
920 | _ _ | a 978-83-01-19646-2 |
980 | _ _ | a 004.438 |