LDR | | 02190nam a2200313 i 4500 |
001 | | n 20191217154615096195 |
005 | | 20201009130852.0 |
008 | | 201009s2020||||pl|a||||||||||000|1|pol|d |
020 | _ _ | a 9788381412032 |
040 | _ _ | a WA M c WA M d WAR_WIL d PIA_K-J |
100 | 1 _ | a Boćko-Mysiorska, Magdalena. |
245 | 1 0 | a Tosia i Julek idą do przedszkola / c Magdalena Boćko-Mysiorska ; ilustracje: Dorota Prończuk. |
260 | _ _ | a Warszawa : b Dwukropek, c copyright 2020. |
300 | _ _ | a [18] stron : b ilustracje ; c 20 cm. |
490 | 1 _ | a Nie Tacy Sami |
500 | _ _ | a Opis według okładki. |
650 | _ 7 | a Dzieci 2 DBN |
650 | _ 7 | a Przedszkole 2 DBN |
650 | _ 7 | a Rodzeństwo 2 DBN |
650 | _ 7 | a Rodzina 2 DBN |
650 | _ 7 | a Wychowanie 2 DBN |
655 | _ 7 | a Opowiadania i nowele 2 DBN |
700 | 1 _ | a Prończuk, Dorota. e Ilustrator 1 n 2014120148 |
710 | 2 _ | a Grupa MAC. |
830 | _ 0 | a Nie Tacy Sami |
920 | _ _ | a 978-83-8141-203-2 |
970 | _ _ | a Magdalena Boćko-Mysiorska, świetna polska pedagożka, terapeutka, trenerka i blogerka, promotorka Rodzicielstwa Bliskości i Porozumienia Bez Przemocy stworzyła książki - i dla dzieci, i dla rodziców - jakich do tej pory nie było na polskim rynku. Nie tylko pokazujemy w nich emocje i ważne etapy w rozwoju dziecka - zawsze robimy to z uwzględnieniem jego wrażliwości sensorycznej. W każdej książeczce towarzyszymy dwojce bohaterów - bliźniętom, Tosi i Julkowi, którzy są skrajnie różni i dlatego w tych samych sytuacjach reagują w różny sposób. Uważny rodzic zna predyspozycje i wrażliwość sensoryczną własnego dziecka. Wie też, że rozwój nie polega na wywieraniu presji czy treningu, ale na wspieraniu dziecka i towarzyszeniu mu w jego osobistym tempie rozwoju. Po zapoznaniu się z serią (Nie)tacy sami rodzice dowiedzą się, że tempo rozwoju ich dziecka jest rzeczą indywidualną i nie powinno się go porównywać z tempem rozwoju innych dzieci. Bazując na swoim ogromnym doświadczeniu i wiedzy, autorka z wielkim wyczuciem pisze osprawach, które rodzicom - najczęściej tym mniej doświadczonym - sprawiają trudność. |
980 | _ _ | a 82-93 |