LDR | | 02860nam|a2200301|i|4500 |
001 | | n 20150128120606001402 |
005 | | 20150128120710.0 |
008 | | 141105s2015||||pl|a|||g|f||||000|0|pol|c |
020 | _ _ | a 9788374895927 |
040 | _ _ | a OLSZT 003/DK c OLSZT 003/DKs d OLSZT 003/JG d BPTOR d BPTOR d WAR_BIA |
100 | 1 _ | a Bąbel, Przemysław d (1977- ). 1 n 2005134908 |
245 | 1 0 | a 12 zasad skutecznej edukacji czyli Jak uczyć, żeby nauczyć / c Przemysław Bąbel, Marzena Wiśniak. |
246 | 3 0 | a Dwanaście zasad skutecznej edukacji |
246 | 3 0 | a Jak uczyć żeby nauczyć |
260 | _ _ | a Sopot : b Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, c 2015. |
300 | _ _ | a 219 s. : b il. ; c 21 cm. |
500 | _ _ | a Na s. red. cop. 2014. |
504 | _ _ | a Bibliogr. s. 213-219. |
650 | _ 7 | a Nauczanie x metody 2 JHP BN |
650 | _ 7 | a Nauczanie x psychologia 2 JHP BN |
655 | _ 7 | a Poradniki dla nauczycieli 2 JHP BN |
700 | 1 _ | a Wiśniak, Marzena. 1 n 2009114334 |
710 | 2 _ | a Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. 1 n 2012129531 |
920 | _ _ | a 978-83-7489-592-7 |
970 | _ _ | a Poradnik "12 zasad skutecznej edukacji" został napisany z myślą o wszystkich nauczycielach i edukatorach, którzy chcą uczyć w taki sposób, aby ich uczniowie rzeczywiście się nauczyli. Opierając się na swojej wiedzy i na doświadczeniu zdobytym podczas prowadzenia licznych warsztatów i szkoleń, autorzy sformułowali dwanaście uniwersalnych zasad skutecznej edukacji, wspólnych dla wszystkich typów, szczebli i form kształcenia. |
980 | _ _ | a 37.015.3 |