KATALOG FILII GRAPA

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


12 zasad skutecznej edukacji czyli Jak uczyć, żeby nauczyć
"Dwanaście zasad skutecznej edukacji "
"Jak uczyć żeby nauczyć "

LDR
02860nam|a2200301|i|4500
001
n 20150128120606001402
005
20150128120710.0
008
141105s2015||||pl|a|||g|f||||000|0|pol|c
020
_ _
a 9788374895927
040
_ _
a OLSZT 003/DK c OLSZT 003/DKs d OLSZT 003/JG d BPTOR d BPTOR d WAR_BIA
100
1 _
a Bąbel, Przemysław d (1977- ). 1 n 2005134908
245
1 0
a 12 zasad skutecznej edukacji czyli Jak uczyć, żeby nauczyć / c Przemysław Bąbel, Marzena Wiśniak.
246
3 0
a Dwanaście zasad skutecznej edukacji
246
3 0
a Jak uczyć żeby nauczyć
260
_ _
a Sopot : b Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, c 2015.
300
_ _
a 219 s. : b il. ; c 21 cm.
500
_ _
a Na s. red. cop. 2014.
504
_ _
a Bibliogr. s. 213-219.
650
_ 7
a Nauczanie x metody 2 JHP BN
650
_ 7
a Nauczanie x psychologia 2 JHP BN
655
_ 7
a Poradniki dla nauczycieli 2 JHP BN
700
1 _
a Wiśniak, Marzena. 1 n 2009114334
710
2 _
a Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. 1 n 2012129531
920
_ _
a 978-83-7489-592-7
970
_ _
a Poradnik "12 zasad skutecznej edukacji" został napisany z myślą o wszystkich nauczycielach i edukatorach, którzy chcą uczyć w taki sposób, aby ich uczniowie rzeczywiście się nauczyli. Opierając się na swojej wiedzy i na doświadczeniu zdobytym podczas prowadzenia licznych warsztatów i szkoleń, autorzy sformułowali dwanaście uniwersalnych zasad skutecznej edukacji, wspólnych dla wszystkich typów, szczebli i form kształcenia.
980
_ _
a 37.015.3

Pobierz rekord w formacie ISO2709